Ce se întâmplă când pui una bucată maşină pe DN 73 pe ruta Piteşti-Câmpulung? Simplu: faci slalom printre gropi aka mergi pe contrasens jumătate de drum şi parcurgi distanţa de 56 de km într-o oră jumătate.

Văzusem pe net petiţia şi am mai citit pe ici pe colo că situaţia este mai mult decât dezastruoasă şi fără exagerare drumul arată ca după bombardamente şi pare-se că nimeni nu face nimic (ca de obicei). Am văzut gropane lungi de mai bine de 1 metru (ce-i drept mai rare) şi atât de adânci încât lejer puteai rămâne blocat dacă nu erai destul de inspirat să le eviţi din timp. Şi mă întreb din nou, unde se duc banii plătiţi pe impozite şi rovignete? Cât timp o să mai zicem: “Da, oricum aşa e mereu la noi” ? Mi se pare penibil, cel puţin, ca în 2010, o ţară membră a UE să aibă situaţia asta de tot rahatul. Să-mi spună şi mie Boc cel Mic şi “intelectualii” care roiesc în jurul lui cine plăteşte daunele provocate de drumurile astea de 2 bani? Cred că asta e ţara cu cele mai naşpa drumuri din Europa. Şi cu cele mai aberante taxe, care nu se justifică niciodată.

Nici drumul spre Curtea de Argeş n-o duce mai bine. După părerea mea, situaţia este şi mai îngrijorătoare aici, pentru că am văzut zone de drum surpat în care nu prea era afacere să intri dacă aveai o maşină mică. 😀 În Vâlcea, spre surprinderea mea, lucrurile stăteau simţitor mai bine. Dar din când în când se mai găsea o groapă mititică, ce ţinea să-ţi spună că incă eşti în România- The Land of Jokes.

Vă las să vă clătiţi ochişorii cu un sample de DN 73 via Youtube şi sincer cred că asta e porţiunea bună de drum. :))

