Nici măcar vremea asta de tot rahatul nu mă mai deprimă/ moleşeşte. Tomorrow I shall be seing Gotan Project for the 2nd time şi sunt convinsă ca vor ridica toată sala în picioare, again. 😀 Trebuie să specific că acest concert face parte din turneul de promovare a noului album: Tango 3.0. Entuziasmul meu “exacerbat” va cunoaşte cele mai înalte culmi sâmbătă la Sonisphere unde, într-un mare final, o să-i văd pe Megadeth. Ok, fie, merge şi una bucată Metallica, care sper să aibă aceeaşi prestaţie de acum 2 ani. Pentru acest bilet le mulţumesc celor de la Tuborg pentru că au avut un concurs mai “special”, în sensul că s-a câştigat muuuuultăăăă bere şi s-au dat bilete la Sonisphere pe bandă. Partea interesantă este că acest concurs nu a prea fost promovat, cel puţin până în ultimele zile când premiile se dădeau foarte rar. Sincer, mă întreb câte vânzări au avut şi cât au pierdut. E un pic cam bizar ca la un sixpack să câştigi fie încă 6 sixpack-uri, fie 5 sixpack-uri şi un bilet ( asta până să rămână ei fără premii :)) ). But why should I care? Ce-i drept au făcut un om foarte fericit (şi nu ştiu câţi alţii ca mine). 😀

Şi dacă tot am poposit pe-acilea să mă laud, must I say că zilele trecute am înotat ca un guvid fericit. Nu, nu am fost la mare, ci la Tulcea, la mama. Au fost 3 zile foarte drăguţe (astea cu bălăcitul), asta până să înceapă nenorocirile astea de furtuni, care au făcut prăpăd în mare parte din ţară. Şi cum planurile mele de alergat dimineaţa, pe faleză, au eşuat lamentabil, m-am apucat de făcut sport în casă (chestii d’alea de fete pentru abdomen, chişoare de gazelă etc. etc.). Hopefully, la Bucureşti, vremea se va prezenta altfel pentru a urma cu stricteţe programul de alergat în Moghioroş alături de “antrenorul personal”, Răzvi. :))

Luaţi de ascultaţi primul single extras de pe “Tango 3.0”.

