Tare frumos mai e să ai momente în care ridici privirea de corporatist trist și te „lovești” de o reprezentație artistică chiar la metrou. Ei bine, așa mi s-a întâmplat astăzi când am coborât la Unirii și m-am bucurat de o bucațică de concert de pian, vioară și flaut. Au fost cele mai frumoase minute din ziua asta. Mi-ar fi plăcut să mă las în voia întregului recital subteran, but well, schedule is schedule.

Acasă am goagălit toată treaba și am dat și de site-ul asociației Arta nu mușcă, care, dăm citire, promovează antreprenoriatul artistic – printr-o serie de evenimente cultural-artistice, al cărei obiectiv este stârnirea apetitului artistic al comunității și atragerea sa câtre astfel de manifestații, desfășurate într-o manieră actuală și creativă. Unul din aceste evenimente este și declarația cultural-artistică Muzica clasică la metrou așa că timp de o săptămână în intervalul 16-22 septembrie vor avea loc 28 de recitaluri susținute de tineri artiști. Stațiile de metrou vizate sunt Eroilor, Piața Universității, Piața Unirii și Piața Victoriei, între orele 18:30-19:30. Mai multe detalii și pe pagina de Facebook a asociației.

Tu la ce stație o să cobori săptămâna asta?

