Anul 2012 a fost un an pe linia de plutire. Au fost momente mai bune, momente mai puțin bune, dar sfârșitul său m-a găsit într-o amorțeală și inerție, pe care mă chinui s-o înțeleg. Am adunat frustrări de-a lungul anului, frustări care mi se cam datorează mie în mare parte. Am încercat să schimb locul de muncă și nu a mers, iar atunci când lucrurile nu au ieșit cum am vrut m-am complăcut mințindu-mă că poate mai merge așa. Dar, nu mai merge și nu mai e bine. 2013 vreau să fie un an diferit, care să mă găsească altfel și în care să termin once and for all lucrurile de care mă apuc cu entuziasm dar pe care se pune praful.

Anul 2012 a fost un an în care mi-am cântărit relațiile cu ceva mai multă atenție. Când eram mică (adică acum vreo 6-7 ani) îmi doream să aparțin unui grup și să am „n” prieteni. Slavă cerului, m-am maturizat destul de repede. Da, e ok să-ți faci relații pentru că, who knows, pe viitor te pot ajuta, însă niciodată nu mi-a plăcut să fiu o parvenită și să mă apuc să pup lumea-n cur, it’s not me. Poate sunt mai dubioasă, dar îmi place să realizez lucruri mărețe pe spinarea mea fără să port povara pilelor și a favorurilor care vor trebui întoarse mai devreme sau mai târziu. Drumul e mai anevoios așa, dar it might help on long term. Cât despre oamenii apropiați mie, chiar îi număr pe degete și mă mândresc cu asta, pentru că știu că sunt oameni de calitate (cu defectele lor, dar mă completează). Și apropo de asta, anul ăsta de ziua mea, wall-ul meu de Facebook a arătat mult mai bine. Am decis cu câteva săptămâni înaintea aniversării să șterg data nașterii and boy, was I grateful. În felul ăsta, nu am mai primit zeci de urări de la oameni pentru care nu contez și care nu sunt prezenți în viața mea și m-au bucurat cuvintele calde ale celor apropiați. Da, am avut nevoie de mai multă liniște și din punctul ăsta de vedere în 2013 voi fi și mai selectivă.

2013, listen to me: anul ăsta vreau să mă vezi crescând…bine, vreau să mă vezi mai motivată, vreau să mă vezi învățând lucruri noi și relevante pentru activitatea mea, vreau să vezi blogul meu pitic crescând odată cu mine și vreau să mă implic mai mult în relațiile pe care le am. Mark my words, 2013!

