Apropo de „rezoluțiile” pentru 2013, anul ăsta mi-am propus să scriu mai mult fără să mă cenzurez ori de câte ori deschid wordpress-ul (God forbid, prin asta nu vreau să spun că sunt o trivială și jumătate, doar că tind să mă răzgândesc atunci când vine momentul „publish”). And funny thing, mi-am amintit despre începuturile mele (fie vorba între noi, still learning) care s-au petrecut pe Blogger prin 2009 și chiar în seara asta am aruncat un ochi pe acolo. Nu mi se pare că m-am îndepărtat foarte mult de stilul scriitoricesc, dar observ că eram ceva mai consecventă în perioada aia și făceam poze mai des. Mai mult decât atât, blogul a fost lansat datorită unui proiect de la facultate și cred până în ziua de azi că oricine este câtuși de puțin familiarizat cu domeniul comunicării ar trebui să aibă un blog pentru a experimenta și a-și dezvolta un stil propriu. Eu am ales Blogger la momentul respectiv pentru că mi s-a părut mai atrăgător, dar cu timpul m-am reorientat către wordpress după ce am descoperit câte poate face pentru mine, deși eu fac atât de puține pentru el.

În final, sfatul meu este: comunicați mai mult cu cei din jur și comunicați mai mult cu voi înșivă. Regăsiți-vă în momentele în care vă pierdeți și puneți mâna pe un pix și-o foaie sau taste, după caz.

„Lui Băieţel îi place să doarmă. Ticurile lui verbale sunt: “vreau să şed” şi “mi-e rău”. Băieţel nu înţelege de ce a fost “forţat” să-şi facă blog.”

