Și eu, la fel ca tine, merg pe bicicletă dimineața și seara. Drumul spre muncă este mai frumos așa și, ce-i drept, m-am săturat să stau ca o sardină în metrou, iar pentru asta să plătesc nejustificat de mulți bani, lună de lună.

Tu, la fel ca mine, vrei să fii respectat în trafic de șoferi, chiar și de pietoni, dar nu te uiți în grădina ta, așa ca lasă-mă să-ți adresez câteva cuvinte.

Nu-mi mai tăia calea, că nu mă ajuți făcând asta. Din contră, s-ar putea să ne cunoaștem mai mult decât este cazul și să încurcăm ceilalți participanți la trafic.

Nu mă mai depăși aiurea. Vezi bine că nu stau ca o mămăligă în mijlocului drumului, ba chiar pedalez decent. Cu toate astea, tu alegi să mă depășești, pe riscul tău, ca apoi să ai viteza unui melc rănit. Nu cred că este corect.

Nu te comporta ca un meltean în BMW. Când vezi că suntem mai mulți pe două roți, în fața ta, bașca, mai trec și mașini din ambele sensuri, nu te ambala. Nu strică să ai răbdare câteva secunde și să nu mă forțezi să intru în bordură.

Știu că mă vei înțelege. Poate ai avut o zi proastă sau poate în fiecare zi alegi să nu te supui regulilor. Măcar abține-te data viitoare când vrei să-i tragi o înjurătură celui de la volan. Nu ești mai breaz.

