UPDATE:

Câștigătorii extrași cu ajutorul random.org sunt cei de mai jos. Invitațiile se vor ridica de la locație. Mulțumesc celor înscriși și sper să ne mai auzim cu ocazii similare.

random winners

Weekend-ul viitor, adică 4-5 iulie, se întâmplă una bucată festival care se anunță a fi cel mai tare pe anul acesta, în materie de roace și metale, I AM THE ROCKER. Eu îi cred pe cuvânt pe organizatori pentru că oricum planificasem să mă postez în fața scenei și să casc ochii cât e ziua de lungă. Și mai tare este că o să merg acolo ca blogger acreditat și o să profit cât pot de mult de Wi-Fi la super viteză (așa să fie), astfel încât să tot povestesc despre experiența mea la prima ediție a acestui festival.

Lineup-ul este cât se poate se poate de divers, cât să-i distreze și pe cei mai potoliți, dar și să-i scoată la înaintare pe ăi’ mai supărați (o să fie și concurs de pogo, that should do the trick). Să dăm citire, zic: în prima zi vor urca pe scenă Black Star Riders (The New Thin Lizzy), Soulfly, Kamelot, Carcass, Hang the Bastard, Celelalte Cuvinte, Kempes, White Walls, Breathelast, Goodbye to Gravity, Hatemode și Diamonds are forever, iar în cea de-a doua zi publicul se va putea bucura de concertul aniversar Dream Theater (sper să aibă un setlist mai inspirat decât anul trecut) sau de show-urile incendiare oferite de Skindred, Mayhem, Skindred, Myrath, Arkona, Odd Crew, Terrana, Days of Confusion, Dirty Shirt, QuantiQ, Kistvaen, Target și Blutrina. Pe lângă DT, care chiar sper să facă un show cum trebuie, pe Soulfly i-aș tot revedea pentru că, na, Cavelera, despre prestația căruia am mai scris. Black Star Riders reprezintă o curiozitate pentru mine în condițiile în care este un proiect extensie al lui Thin Lizzy, iar Myrath îmi ridică și ei semne de întrebare – progressive metal împachetat în sound-uri orientale, băieții-s tunisieni de altfel. Românii noștri vor fi un deliciu, chiar salut alegerile organizatorilor.

Pe lângă muzică, organizatorii pun la dispoziția fanilor și numeroase opțiuni de distracție: de la campionatul de bere la concursuri de air guitar, pogo, best dressed rocker și best tattoo, de la bungee jumping over crowd la zboruri cu tiroliana, să se tot vorbească despre cel mai tare festival. Dacă veniți pe două roți, aveți parcare asigurată, iar pentru cei cu spirit de aventură va fi și o zonă de camping, cu toate dotările pentru 9 lei pentru întreagă durată a festivalului. Ah, da, apa e moca. 😀

Dacă v-am convins, aflați că mi-s tare darnică și pun la bătaie trei invitații duble. Tot ce trebuie să faceți este să lasați un comentariu la acest articol și să-mi spuneți ce trupe vreți să vedeți și de ce. Pe 1 iulie eu extrag câștigătorii prin random.org, iar voi dați o bere, nu? 🙂 Succes!

I AM THE ROCKER

 

 

 

