Korn e trupa aia cu clipuri mișto care rulau la MTV în perioada în care eu eram prea mică să mă prind care-i faza și pe care am început s-o ascult din liceu. Stilul lor inconfundabil, marcat de bassul ăla care-ți intră în carne și de o voce cu adevărat unică, i-a propulsat la rangul unora dintre cele mai de succes trupe, reprezentativă pentru genul nu metal.

Seara de ieri m-a găsit printre 3000 de oameni, mulți trecuți de 30 de ani, semn că cei care-i ascultau pe la începutul anilor 2000 îi depășesc pe cei care îi descoperă acum accidental și că trupa asta încă mai are multe de comunicat. Impresionantă a fost și desfășurarea de forțe la trupele din deschidere.

Am ajuns la Arene dupa 19:30 cât să mai prind ceva din concertul celor de la Point Blank, o trupă din Macedonia, care a reușit să anime cu succes sutele de oameni care se strânseseră între timp în fața scenei. Un sound care pe alocuri mă duce cu gândul la Deftones și suficientă energie cât să-i atragă pe oameni în niște pit-uri mai timide.

O prestație care m-a uns la suflet, pentru că băieții ăștia au umor și o prezență scenică de nota zece, a fost a celor de la Coma, care îmi plac maxim oricât ar cârcoti gurile rele. Serios, a fost mai ceva ca la orele de aerobic și parcă îți băteau obrazul dacă te vedeau pleoștit (cei cu copii pe umeri au scăpat ieftin). Au pregătit terenul pentru Korn și apoi s-au retras în aplauze, nu înainte de a lansa înspre public câteva tricouri. Fain. Îmi pare rau că nu am prins și Implant Pentru Refuz, it’s been a while, dar vine și vremea lor.

Coma Arenele Romane

La 21:30, așa cum au fost anunțați, au apărut pe rând cei cinci corifei ai nu metal-ului, în ropote de aplauze, lumea efectiv explodând când Jonathan Davis a întrebat: ”Are you reaaaaaaaady?”. And boy, eveybody was f***ing ready. De data asta am stat în tribune și am avut o perspectivă nouă asupra publicului la un concert. Energia trupei care s-a transmis până la public și înapoi îmi va rămâne imprimată în memorie. Se pare că oamenii au acumulat furie și aseară și-au manifestat-o. După o oră, timp în care s-a scurs rapid albumul omonim al trupei Korn, demn de o aniversare de 20 de ani, pe scenă a apărut celebrul stativ pentru microfon al lui Davis, intitulat sugestiv ”The Bitch”, care i-a adus pe oameni într-o frenezie totală. De la Falling Away from Me și până la Freak on a Leash, care a încheiat concertul, s-a cântat mai cu forță și parcă cerând revenirea celor cinci în România, desigur, ei au promis că se vor întoarce aici.

#Korn20 Arenele Romane Bucuresti

A fost un concert scurt și la obiect, fără prea multă pălăvrăgeală, iar oamenii ăștia au rupt scena și atât. Organizatorii au făcut o alegere foarte bună, iar publicul a fost extraordinar. Punct.

 

