În mai puțin de două săptămâni o comitem din nou. Nu știm dacă o să purtăm toți patru tutu-uri, de fapt, nici nu mai suntem aceiași patru, dar avem aceeași determinare. Suntem Balerinele lu’ Soare, reinventate și cu pași sprinteni, una mai iute de picior ca cealaltă. Astea suntem noi: una bucată blonzime, neantrenată în momentul de față, sperând că până atunci nu mai port mucii târâș după mine, una bucată balerină hartistă în ale condeiului și grațioasă nevoie mare, una bucată balerină nou cooptată, cunoscută sub numele de cod ăl’ creț de respira greu și trebuia momit cu Kinder felie de lapte și, desigur, ăl mai astru dintre aștri, Soare, un bărbos cu suflet mare.

În luna mai am întors privirele pe traseu (unii dintre noi au fost trași de tutu, mama lor de…de…), am zâmbit, am transpirat și am susținut o cauză de suflet, alergând pentru Hospice Casa Speranței. Acum îi vom susține pe prietenii de la Galantom. Zic prieteni nu doar pentru că îi cunosc și-mi sunt dragi, ci și pentru că sunt prietenii unei comunități întregi închegate în jurul unui proiect cu impact social. Dacă zilele trecute ziceam că ne alăturăm celorlalți 1373 de fundraiseri, astăzi am constatat că numărul lor a sărit de 1400 și nu pot decât să mă bucur pentru că oamenii de bine se fac văzuți și îi angrenează pe cei din jurul lor în demersul de a susține activ cauzele în care cred și pentru care luptă. În ei, cei care au făcut posibilă platforma Galantom, credem și noi și știm că fără ei ar fi fost mai greu ca atâția oameni generoși să fie aduși laolaltă.

Așadar, pe noi ne găsiți la Maratonul Internațional București, cu sau fără tutu-uri, mai rapizi sau mai împiedicați, dar cu aceeași voie bună și veșnic zâmbăreți. Hai pe 4 octombrie pe traseu! Până una-alta, suntem AICI.

Les Ballerines du Soleil

